01 mars 2016

1 Mars 2016

Time flies by. Helt plötsligt är det mars och jag kan äntligen belägga mitt argument om att det är vår med textraden "mars, april har knopp i håret, maj och juni blommar mest". Hur underbart är det inte? Den senaste veckan har bjudit på otroligt mycket sol, sol som värmer, men det är fortfarande iskallt i skuggan. Det är egentligen hur något så litet kan få så stor betydelse, jag är helt plötsligt mycket piggare och har en bättre inställning till livet rent generellt.

Fick dessutom tillbaka terminens första tenta och kammade hem ett VG. Alltså det högsta betyg man kunde få. Nu vill jag bara fortsätta klara sakerna fram över, det skulle vara skönt att få det som egoboozt.

Annars då? Ja, ikväll ska jag träffa lite utbytesstudenter och catcha up med de gamla, och lära känna de nya. På torsdag får jag fika-besök av Anna, Elise och Olle. Helgen bjuder på fest i sann studentanda.

Ja, jag antar att det var allt, typ! Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar