13 februari 2016

Kryper på väggarna

Jag har varit ifrån människor i över ett dygn nu. Ett dygn är mycket för mig. Jag klarar mig inte utan social interaktion. Jag är uttråkad och vet inte var jag ska ta vägen. Jag kollar på Grey's anatomy, jag pluggar, jag spelar gitarr MEN det kliar enda ut i fingerspetsarna. Om 40 minuter ska jag äntligen lämna lägenheten, jag ska iväg på förfest i Skäggetorp och sedan väntar Kårallens dansgolv på mig och alla andra kravallsugna. I helgen är det lärarnas festeris kravall. Så jag förväntar mig att det kommer vara brutalt mycket partysugna lärare som jag kan dansa med. Jag tror nog att vi lärare är de som festar mest under universitetstiden. Jag säger inte emot, jag gillar det.

Ovven är på, ölen är nedpackad i väskan, allt är förberett. Låt tiden gå liiiiiite snabbare nu då. Jag orkar inte vara själv längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar